دل یا دلیل؟

خرید بک لینک

اخ تو چقدر نفرت انگیزی..امروز بهش گفتم فردا چندمه؟؟؟گفت ۱۵ مگفتم چندمه؟؟گفت گفتم ۱۵ مگفتم م فردا چندمه...گفت ۱۵ مهیچکاری هم نمیکتم...سالهای قیل کردم چیکار کردی!!!این حرفارو توی جمع بهم زدهمینقدر گاو!!!فردا سالگرد دوستیمون بودتنها تاریخب ک توی مناسبت ها برام اهمیت داشت...ریدم دهنتخیلی گاوی واقعا گاوی یک کامیون گاوی...متنفرم با تمام وجودم ازت

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: جمعه 21 آذر 1404 ساعت: 10:21

اجازه نمیدم هیچکس بچه ی منو با هیچ بچه ای مقایسه کنه هرکس اینکارو بکنه همون لحظه میرینم بهش..امروز سوین نمیشست روی صندلی ماشبن مامانم غر زد ک خیلی بده ک این بچه نمیشینه روی صندلی ماشین ..گفتم این بچه شیر مادر میخوره یکم ماشین راه میره میخاد بیاد زیر سینه ...خیلی از بچه ها کلا روی صندلی ماشین نمیشیننیهو میم گفت چطور فلانی میشینه گفتم فلانی هزارتا کار دیگه میکنه بچه من بره اونکارارو هم بکنه دیگه پس..بچه فلانی ۳ سالش بود با سیگار میچرخید تو خونه تا ۳ سالگی پستونک میخورد پس اگر خوبه بچه منم اینکارار دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: جمعه 21 آذر 1404 ساعت: 10:21

دروغ پشت دروغانقدر زیاد دروغ میگه ک دیگه حتی روم نمیشه بیام اینجا بنویسم مهمترینش این بود ک بازم اون دختره رو سوار ماشین کردهدیگه دروغاش انقدر زیاد شدن ک توی چیزای بی اهمیت هم دروغ میگه.امروز با مادرم صحبت کردم بهش گفتم ک دیگه نمیتونمگفت پس امادگی شو داشته باش برای جدایی ک اسیب روحی نبینی...و بنطرم بهترین نصیحتی بود ک میتونشت بکنه...میخام جدا شم ..پیش ب سوی کار کردن روی احساسات خودم...

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: جمعه 21 آذر 1404 ساعت: 10:21

واقعیت و حقیقت تلخه ولی دروغ سمه و سم کشنده ست و هر رابطه ای رو خراب میکنه وبعد هم نمیشه ساختش

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: جمعه 21 آذر 1404 ساعت: 10:21

دوباره ک توی دعواهامون کتک کاری هم میکنیم ینی من درواقع شروع میکتم و بهش حمله میکنم ولی اون فقط درواقع از خودش دفاع میکنه.نمیدونم چرا انقدر خشمگینم ..شاید بخاطر همه چیزایی ک برام پیش اومد و اینجا نوشتم‌‌‌شایدم دلایل دیگه ای باشه ک‌من نمیدونمبارها شده توی دعوا میگه برو...جم کن برو...دیروز نتونستم دیگه...لباسمو پوشیدمو زدم بیرون...رفتم توی مترو نشستم تا ۱۰ ونیم شب..بعد ک‌گفتن تموم شده و بیرون کردن اومدم ب سمت حونه..چک کردم ک‌ماشینش توی پارکینگ هس یا ن‌..فهمیدم نیس و اومده بیدون دنبال من.‌‌برگشتم خ دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: جمعه 21 آذر 1404 ساعت: 10:21

ننه بزرگ فصولشم هر وقت دلش میخاد راهشو میکشه میاد پایین...اصلا مهم نبس من چ شرایطی داشته باشم و خونه توی چه شرایطی باشه این جنده فضول حتما باید بیاد پایین .خونه م بخاطر بچع بهم ریخته س...جنده راهشو کشیده اومده پایین

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 21 آذر 1404 ساعت: 10:21

چرا انقدر عجله داشتم تا خودم و تبدیل ب یک حمال تمام وقت و تنها بکنم؟چی کم داشتم توی زندگی مجردی واقعا....چرا انقدر عزاب و ب جون خریدم..این روزا هرچی دنبال یکم احساس علاقه بهش توی وجودم میگردم اصلااا نبس ....تموم شده ها..اصلا اصلا نبس.

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: جمعه 21 آذر 1404 ساعت: 10:21

دو شبه رو مبل میخابه...فدای سرم انقدر رو مبل بخابه ک‌تن لشش قلنج کنه...بدم میاد از تمام سلول های بدنش...وقتی میره سرکار ب من زنم نمیزنه ولی وقت داره ده دیقه ده دیقه با اون دوزاری حرف بزنه...کثافت لجن ..زندگیمو خراب کرد..حیف شد زندگیم بخاطر این عوضی بی لیاقت

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: جمعه 21 آذر 1404 ساعت: 10:21

بچمو بده گمشه از زندگیم فقط

دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: جمعه 21 آذر 1404 ساعت: 10:21

خواب رضا رو دیدمزنگ زد گوشی مامانمانگار ک مثلا زندان بود و میخواست توی این اتفاقات جنگ خبری از ما بگیرهمامانم با اکراه تلفن و برداشتتا گفت الورضا بدون هیچ سلام و علیکی با ی صدای بدجوری ک انگار از ته چاه میومد گفت قط کنمامانم گقت چرارضا باز گقت قط کنمامانم گفت چراگفت چون قط میکنی صدات عوض میشهاز پشت تلفن به مامان گفتم بگو چرا صدات اینطوری شدهگفت دندونامو کشیدم... لثه مم مناسب کاشت نیس(قند داشت) صداش بخاطر نداشتن دندون خیلی پیر شده بودمن پریدم وسط...صدا روی اسپیکر یودگقتم رضا برگردددگریه میکردم رض دل یا دلیل؟...

ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: جمعه 21 آذر 1404 ساعت: 10:21

صفحه بندی